Úvodní stránka O nás Produkty Reference Užitečné nástroje Kontakt

Levné nákupy

Hromadné slevy neboli hromadné nakupování zažili svůj rozmach zhruba v roce 2005 ve Spojených státech amerických. Ze západu se samozřejmě tento fenomén rozšířil i na východ, tedy i do České republiky, kde slevové portály fungují zhruba dva až tři roky. Avšak za tuto krátkou dobu si stihli vydobýt poměrně silné postavení na trhu. Jak vlastně tyto slevové portály fungují? Jde o to, že si vlastník serveru domluví s obchodníkem slevu minimálně 40 % za službu nebo za produkt, přičemž může být klidně i dvakrát vyšší, za podmínek, že si jej objedná určitý minimální počet lidí.

Sleva     Slevový server poté vystaví tuto nabídku na svých stránkách, které většinou oplývají poměrně vysokou návštěvností. Pokud tato sleva návštěvníka zaujme, tak si ji objedná. V této chvíli však zákazník neplatí ještě nic, neboť si tuto slevu musí objednat již výše avizovaný určitý počet zákazníků. Jakmile je tato hranice pokořena, musí zákazníci za tuto slevu již zaplatit. Platba probíhá většinou převodem přes bankovní účet. Jakmile dorazí peníze na účet, tak je zákazníkovi doručen, většinou emailem, takzvaný voucher, který pak může uplatnit na daný produkt nebo službu.

    Jedním z největších slevových serverů u nás je například Slevomat. Slevy na slevomatu jsou přehledně rozděleny o několika kategorií, jako třeba hobby, cestování, gastronomie a podobně. Další zajímavou věcí jsou takzvané slevové agregátory. Mezi největší u nás patří například Slevín. Hlavním účelem těchto agregátorů je soustředit všechny slevové akce na jednu internetovou stránku. Tyto slevové agregátory pak vydělávají na provizích z prodeje voucherů přes slevové servery.

vytvořila FABRICA.cz
(c) 1998-2025 Fabrica.cz